Regulamin strony i rezerwacji wizyt

Definicje:

Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach Stron.

Strona – stroną Umowy jest Serwis lub Pacjent – w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Pacjenta oraz Serwis łącznie.

Serwis- Strony internetowe https://psychologwadowice.pl, https://cwpit.pl, https://psychologsprawdzonykrakowkatowice.pl/

Usługodawca: Centrum Wsparcia Psychologicznego i Terapeutycznego Daria Witosińska

Pacjent: Osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem serwisu i Administratorem danych osobowych jest Centrum Wsparcia Psychologicznego i Terapeutycznego Daria Witosińska NIP: 5512536953 reprezentowaną przez: p. Darię Witosińską
  2. Przedmiotem działalności Serwisu jest udostępnienie możliwości rejestracji wizyt przeprowadzanych online.
  3. Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne jednak Pacjent chcąc dokonać rezerwacji zobowiązany jest do uiszczenia płatności za usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na stronie https://psychologwadowice.pl, https://cwpit.pl, https://psychologsprawdzonykrakowkatowice.pl/
  4. Zawartość Serwisu, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowi własność Usługodawcy i jest prawnie chroniona.

§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług

  1. Przed dokonaniem rejestracji Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
  2. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. W celu właściwego korzystania z Serwisu Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych oraz dostęp do Sieci Internet.

§3. Rezerwacja Wizyty

  1. Pacjent ma możliwość dokonania rezerwacji wizyty odbywającej się online. Rezerwując wizytę wyraża chęć odbycia wizyty online. Rezerwacja odbywa się poprzez wybór daty i godziny wizyty. W przypadku wizyty dotyczącej problemu dziecka pierwsza wizyta realizowana jest z rodzicem/rodzicami dziecka.
  2. W celu dokonania rejestracji podawane są następujące dane osobowe:
  • imię,
  • nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu.

  3.Rejestracja w serwisie jest usługą odpłatną. Serwis przewiduje następujące rodzaje płatności:

  • Płatność online poprzez serwis Przelewy24. PayPro SA. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
  • Przelew tradycyjny.

  4. Po dokonaniu rejestracji i uiszczeniu płatności Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą rejestrację

  5. Strony wyrażają zgodę na kontakt telefoniczny, sms w celu potwierdzenia wizyty złożonej przez Pacjenta.

  6. Pacjent ma prawo do odwołania wizyty i zwrotu środków. Zwrot będzie dokonywany wyłącznie na konto użyte w celu rejestracji wizyty. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od momentu odwołania wizyty. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Serwis w związku z tą Rezerwacją przez  Przelewy24(zgodnie z regulaminem usługi) lub bank w przypadku przelewu zagranicznego.

 7. Pacjent ma możliwość odwołania wizyty najpóźniej na 24 godziny przed umówioną Wizytą.

 8. W przypadku rezygnacji z wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem kwota za usługę nie będzie zwracana.

§4. Reklamacje

  1. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: Centrum Wsparcia psychologicznego i Terapeutycznego Daria Witosińska os. Pod Skarpą 25/58 Wadowice 34-100 Wadowice.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.

§5. Odpowiedzialność

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Pacjenta z Serwisu, jak również skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie informacji poufnych Pacjenta, jeżeli jest to wynikiem niezachowania ostrożności przez Pacjenta.
  2. Pacjent zobowiązuje się w trakcie rejestracji do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
  3. Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi za pomocą Serwisu na najwyższym poziomie. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu, nie zależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja zarezerwowanego terminu Wizyty z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Pacjenta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Pacjentowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.

§6. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym https://psychologwadowice.pl/Regulamin-strony
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
  4. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  5. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług medycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1822 z późn. zm.).